گـروه فرا‌پـویـش

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار
فراپویش

آمـوزش > یـادگیـری > تبـحـر > کــار

توجه! توجه!

سلام به همه دوستان گلم مخصوصا ساداتی ها!

بهتره سریع برم سر اصل مطلب

قرار گروهمون را بزرگ تر کنیم!

به هم کلاسی هاتون خبر بدید که گروه فراپویش عضو می گیره!

الان بهترین موقع هست که کارمون را شروع کنیم.

گروهمون که بزرگ شد شروع میکنیم به طراحی کلیپ و پوستر برای عزیزانی که شما دعوتشون کردید.

و هر هزینه ای که بابت اون طراحی دادند را بینتمون ( بین گروهمون ) تقسیم میکنیم.

امیدوارم جمع خوبی بشیم!

پس همه دوستانی که علاقمندن به من در زیر این مطلب پیام بدن.

قرارمون شد این که هر کسی که طراحی و ساخت کلیپ و پوستر را بلده به من پیام بده تا تو گروه واتساپمون عضوش کنم.

*شماره واتساپتون را یادتون نره بفرسید😉

راستی یادتون نره گزینه دنبال کنید را بزنین! و این پست را لایک🤍 کنید! 

ممنون از همراهیتون با احترام گروه فراپویش

 

* البته لازم به ذکر بگم این طرح را ما از تابسون سال دیگه و بعد از امتحانات نهایی و ورودی ها انجام میدیم!

  • ۹۹/۰۹/۲۳
  • ۲
  • گروه فرا پویش

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.

سلام علیکم
من سیدمهدی جعفرزاده هستم!
یه نوجوون علاقه مند به کارای کامپیوتری.
که البته کارش هدف داره!

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
بــایــگــانــیــمــون
الان آنلاینم !